17.01.2021
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA1. GDZIE DOSTARCZACIE KWIATY ?
Kwiaty dostarczamy na terenie całej Polski.
2. CZY ZA DOSTAWĘ I BILECIK DOLICZANA JEST DODATKOWA OPŁATA ?
Nie. Podana cena bukietu jest ostatecznym kosztem i zawiera usługę doręczenia bukietu (0zł) do odbiorcy oraz koszt bilecika (0zł) na terenie całej Polski
3. DLACZEGO MUSZĘ PODAWAĆ NUMER TELEFONU ODBIORCY KWIATÓW ?
Przed dostawą kwiatów kontaktujemy się telefonicznie z odbiorcą kwiatów w celu upewnienia się czy jest obecny pod wskazanym w zamówieniu adresem w wyznaczonym przedziale czasowym. Jeśli nie, to umawiamy się na inną godzinę. Podczas telefonowania nie zdradzamy, że przesyłką są kwiaty ani kto jest jej nadawcą.
5. JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
Zamówienia przyjmujemy przez stronę sklepu internetowego www.kwiatek.i5.pl , e-mailem biuro@kwiatek.i5.pl lub faxem na numer 616427102.
6. DLACZEGO MAM WYBRAĆ KWIACIARNIĘ POLFLOR ?
Nasza kwiaciarnia internetowa www.kwiatek.i5.pl powstała z pasji do kwiatów i chęci bezpośredniego dzielenia się nią z innymi. Oferujemy duży wybór świeżych kwiatów, konkurencyjne ceny, 100% zaangażowania, opanowane techniki florystyczne i doświadczenie.
7. ILE CZASU PRZED PLANOWANYM TERMINEM DORĘCZENIA KWIATÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
Najlepiej złożyć zamówienie z kilku lub 1 dniowym wyprzedzeniem przed planowaną datą doręczenia. Można też złożyć zamówienie w dniu dostawy ale do godz. 9.00 rano, przy czym realizacja zamówienia w tym samym dniu jest możliwa po godz. 14.00.
8. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ?
POLFLOR proponuje Państwu szeroką ofertę bezpiecznych metod zapłaty za zamówienie. Większości metod dostarcza wykorzystywany przez nas serwis DotPay obsługujący płatności internetowe: Do płatności internetowej potrzebne są tzw. karty klasyczne, tzw. wypukłe (z wypukłym numerem karty).
Karta kredytowa: Visa, MasterCard, Eurocard, Diners Club, JCB
Przelew elektroniczny:
- mTransfer (mBank)
- Płacę z Inteligo (Inteligo)
- MultiTransfer (MultiBank)
- Przelew24 (BZ WBK)
- ING Online (ING Bank Śląski)
- Sez@m (Bank Przemysłowo Handlowy S.A.)
- Pekao24 (Bank Pekao S.A.)
- MilleNet ( Millenium Bank)
- Deutsche Bank PBC S.A.
- Kredyt Bank S.A. - KB24 Bankowość Elektroniczna
- Lukas Bank - Płać z Nordea (Nordea)
Przelew bankowy na konto:
POLFLOR ul. Lwa 17 A/3 61-244 Poznań nr konta: mbank 13114020040000390237821669
Kod Swift do przelewu międzynarodowego: SWIFT BREXPLPWMBK
System płatności PayPal
Przekaz pocztowy
9. KIEDY REALIZOWANE JEST ZAMÓWIENIE W PRZYPADKU PŁATNOŚCI PRZELEWEM ?
Realizacja zamówienia następuje wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub przesłaniu kopii przelewu e-mailem na adres: biuro@kwiatek.i5.pl, bądź faxem na nr (+48) 616427002.
10. CZY PRZYJMUJECIE PŁATNOŚCI GOTÓWKĄ ?
Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych.
11. CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ U WAS KWIATY ?
Nasza kwiaciarnia jest kwiaciarnią internetową i wysyłkową i nie można u nas odebrać osobiście kwiatów. Dostarczamy je pod wskazany w zamówieniu adres.
12. W JAKICH GODZINACH REALIZOWANE SĄ ZAMÓWIENIA ?
Jeżeli chcą Państwo aby kwiaty zostały dostarczone w dniu składania zamówienia, zamówienie musi zostać złożone i opłacone do godziny 09:00 (w dni robocze), przy czym dostawa w dniu złożenia zamówienia możliwa jest po godz. 14.00. Zamówienia na sobotę i niedzielę przyjmowane są do godziny 20:00 w piątek i tylko ten termin gwarantuje Państwu doręczenie przesyłki w określonym dniu. Zamówienia realizowane są w godzinach od 8:00 do 20:00 w dni powszednie i od 9:00 do 18:00 w soboty i niedziele.
13. CZY WYSYŁAJĄC KWIATY MOGĘ ZACHOWAĆ ANONIMOWOŚĆ ?
Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. W tym celu udostępniliśmy dla Państwa pole "BILECIK" i w nim mogą Państwo umieścić te informacje. Pozostawienie przy składaniu zamówienia pustego pola "BILECIK" oznacza, że przesyłka kwiatowa będzie ANONIMOWA!
"Serdecznie dziękuję za realizację mojego zamówienia.
Niespodzianka wspaniała, bukiet prześliczny, serwis rewelacyjny.
Jeszcze raz składam gratulacje za profesjonalizm i perfekcję
w każdym calu....
Radek K.